26 marca 2014

Zakupy spożywcze przez internet- mój wybór.

Moja przygoda z internetowymi zakupami zaczęła się ok 5 lat temu.
W zasadzie była to dla mnie wówczas jedyna najbardziej dostępna forma zaopatrzenia. byłam sama z malutkim i często chorym dzieckiem, nie zawsze miałam komu zostawić młodą aby zakupić coś do jedzenia. Alma okazała się wówczas błogosławieństwem, pomimo mocno wysokich cen była moim wybawieniem.
Teraz przetestowałam inne sklepy i wyrobiłam sobie własną opinię na temat każdego z nich.
Zatem zaczynajmy:
Alma I miejsce.
Plusy:
- bogaty asortyment.
-bardzo intuicyjna nawigacja na stronie.
- żywność dostarczana jest świeża, co ma dla mnie bardzo duże znaczenie szczególnie jeśli chodzi o wybór warzyw czy owoców, nie są przywożone poobijane, przejrzałe czy spleśniałe, a sałata nie jest pognieciona (duży plus).
-naprawdę smaczne wędliny i ryby (mają asortyment krakowskiego kredensu).
- doskonałe smakowe kawy, dostępne tylko w Almie.
-gdy czego brakuje, nieczęsto się to zdarza przemiła obsługa kontaktuje się ze mną celem wymiany produktu.
-punktualność dostawy, nigdy nie przyjechała za wcześnie lub za późno co jest dla mnie niezwykle ważne po często nie ma mnie w domu i dla mnie 30 minut to zasadnicza różnica.
-spory wybór dań i produktów wegetariańskich.
Minusy
-w zasadzie jeden: ceny, są zawyżone, niemniej jednak za jakość, obsługę terminowość i wybór jeśli można sobie pozwolić to warto zapłacić nieco więcej.
Piotr i Paweł II miejsce.
Plusy:
- fajne produkty własne, zarówno garmażeria jak i słodkości (ważne  dla mnie ze względu na dyżurowanie, biorę wtedy potrawy gotowe do odgrzania ).
- lubię ich surówki i sałatki.
-dość spory wybór produktów (niestety mało dań bezmięsnych).
-tańszy od Almy.
-obsługa dość miła, terminowo, albo niewielkie obsówy.
Minusy:
- jakościowo warzywa i owoce nie zawsze spełniają moje oczekiwania.
Tesco III i ostatnie zarazem miejsce.
Plusy:
-tańszy od poprzedników.
Minusy:
-zupełnie nieterminowe dostawy.
-często brakuje wiele produktów.
-kontakt ze sklepem absolutnie beznadziejny.
-nie kupuj warzyw i owoców!.


Lubię zakupy przez internet, nienawidzę wystawania w kolejkach, przepychania się i straty czasu. W zasadzie nie zdarza mi się robić zakupów w inny niż opisany sposób. Siedzę w domu, zakupy zajmują mi 5 minut, nie dzwigam, nie tracę czasu, a jedzenie dostaję pod nos. Bosko!

Brak komentarzy: